Novim ruskim kreditom za rekonstrukciju železnice u Srbiji finansiraće se, između ostalog, po drugi put tehnička dokumentacija za elektrotehničku infrastrukturu za deonicu Stara Pazova - Novi Sad, jer je došlo do "novog opredeljenja da se cela pruga od Beograda do Budimpešte treba planirati, projektovati i rekonstruisati za dvokolosečni saobraćaj i brzine vozova do 200 km/h.
Radii di skro na železnici. Znare li da ruski dizel mitorni vozivi (crveni) nemaju sigurnosne yređaje AS i budnik. Po našim zakonima nisu smeli na prugu ali pošto se član SPSa Anđelković toliko slikao pored nkega pustili su ga u saibraćaj. Jednom sam prisustvivai kad je ruski voz (plave boje) nov pokidao kontaktnu mrežu na pruzi Bg-Bar.Konstrukciona greška voza. Pošti su rusi bili pijani radnici iz Zemuna su moralu to raditi. Sad ti isti rusi plaćaju Hrvatskoj ugradnju sigurnosnih uređaja iako je to do skoro radila i Ei.
Karlovčani nji preko 800 je potpisalo peticiju da dobiju PRAVO DA PRISTUPE DUNAVU a ne kroz neki podzemni prolaz /al samo peške/ i preko Vijadukta 3-4 km od centra.
Pa računajte 3-4 od Centra do Vijadukta pa paralelnim putem nazad do Čarde pa kad kreneš kući sve to ponoviš. Kolko ja znam da računam to je najmanje 12 km /još niko nije kazo gde je Vijadukt/.
JEL KARLOVCI TREBADU DA SE I DALJE BAVE TURIZMOM ?
JA BI VOLO !
A VI DRAGI LJUDI ?
Vratiti ŽTP Novi sad koje je pozitivno poslivalo do 1989g kad je pokradeno od strane ŽTP Beograd. Do dan danas su lokomotive koje je kupio ŽTP Novi Sad naj mlađe u voznom parku. Poslovodstvo železničkih kompanija Srbije će garant dobiti robiju.
Samo napred, takva ulaganja se isplate. Čak i da se nešto kraducne, ne smeta. Ostaće nekakva civilizacijska tekovina i mogućnost da putnici počnu ponovo da koriste železnicu kao prevosno sredstvo
iz sveg dešavanja okolo železnice ovdašnje se da zaključiti da su posle prvog poluvremena zvanog "restrukturiranje" Srbi zaigrali na kartu sa Rusima, Kinezima i Turcima, jer se roba iz Kine a fino vozi ka Evropi, sve rastućim trendom, što opet govori o Evropi samoj sa svim njenim bla, bla, bla, truć o jedinstvenoj železničkoj mreži Evrope preko vakih i nakih koridora za koje malo otvara svoju kasu pa malo zatvara i iz koje i Versaće putuje u daleku Kinu. A o savetniku koji nam mišljenje svoje stručno servira u rukavicama, svaka čast na opasci o jeftinom kreditu u rusko-srpskoj izvedbi. Kako ne kaže da je sramota što više nemamo državnu železnicu i ko ju je pojeo? Iza kredita ne krije se samo izgradnja, ima tu malo i dogovora i šta će se i kako i kuda i pošto prevoziti što na površinu izbacuje plaćanje naknada za korišćenje trasa i tako da kome je bilo koji kredit za železnicu jeftin mnogo se poima u železnicu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi ruski kredit za istu deonicu železnice, uslovi nepoznati
Autor: Radio Slobodna Evropa
Novi Sad
•08.06.2019.
•10:47
Komentari 14
komšiluk
dragan perković
Lala NS
Pa računajte 3-4 od Centra do Vijadukta pa paralelnim putem nazad do Čarde pa kad kreneš kući sve to ponoviš. Kolko ja znam da računam to je najmanje 12 km /još niko nije kazo gde je Vijadukt/.
JEL KARLOVCI TREBADU DA SE I DALJE BAVE TURIZMOM ?
JA BI VOLO !
A VI DRAGI LJUDI ?
/
bilo bi lakse da si ukucao da je zeleznica pre ww2 bila necije vlasnistvo samo ne rusko
dragan perković
W
horor Sprdija
RVosha
To govori o vama kao ljudima .
Salamander
####PERICA
/
Zlatko
Brat
Gulag
Svi su pobegli od njih cak i Kuba .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H